close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    تفریحات سالم

    بازدید : 132
    سه شنبه 22 خرداد 1397 زمان : 12:28

    مبانی نظری و پیشینه مدیریت كیفیت فراگیر و عملكرد مالی

    • مبانی نظری و پیشینه مدیریت كیفیت فراگیر و عملكرد مالی
      مبانی نظری و پیشینه مدیریت كیفیت فراگیر و عملكرد مالیدسته: مدیریت
      بازدید: 14 بار
      فرمت فایل: doc
      حجم فایل: 136 کیلوبایت
      تعداد صفحات فایل: 39

      مبانی نظری و پیشینه مدیریت كیفیت فراگیر و عملكرد مالی

      قیمت فایل فقط 15,000 تومان

      خرید

      بصورت فایل ورد

      همراه با منابع

      2-1) مقدمه............................................................................... 14

      2-2) تاریخچه مدیریت کیفیت فراگیر............................................. 14

      2-3) سیر تکاملی مدیریت کیفیت فراگیر........................... 17

      2-4) مفاهیم مدیریت کیفیت فراگیر........................................ 21

      2-5)مفهوم کیفیت............................................................ 22

      2-6)تیم های کنترل کیفیت در سازمان های امروزی..................... 22

      2-7)استانداردهای جهانی مرتبط با مدیریت کیفیت......................... 23

      2-8)فلسفه مدیریت کیفیت فراگیر..................................... 25

      2-9)معیارهای کیفیت..................................................... 25

      2-10) ارتباط میان مدیریت کیفیت فراگیر و عملکرد شرکت......... 26

      2-10-1) تمرکز بر مشتریان........................................... 26

      2-10-2)ارتباط با عرضه کنندگان......................................... 27

      2-10-3) همکاری کارکنان.................................................... 27

      2-10-4) محیط کاری........................................................... 27

      2-10-5) بهینه کاوی............................................................. 28

      2-11) بررسی برخی از مدلهای مدیریت کیفیت فراگیر............... 29

      2-12) چهارچوب مفهومی تحقیق.......................................... 33

      2-13) عملكرد مالی............................................................ 35

      2-14) هدف از ارزیابی عملكرد........................................... 38

      2-15) ارزیابی عملكرد.............................................................. 39

      2-16) رابطه بین عملکرد شغلی و اثربخشی....................... 41

      2-17) چه كسی باید ارزیابی را انجام دهد؟........................... 43

      2-18) پیشینه تحقیق.............................................................. 45

      2-18-1) تحقیقات انجام شده در داخل کشور............................... 45

      2-18-2) تحقیقات انجام شده در خارج از کشور................... 46

      2-19) خلاصه فصل....................................................... 47

      بخشی از منابع فارسی

      1. ال ایکاف راسل،(1382) ،" بازآفرینی سازمان"، ترجمه تقی ناصر شریعتی و همکاران، چاپ اول، تهران، سازمان مدیریت صنعتی
      2. انصاری منوچهر،(1383)، " اصول مدیریت کیفیت فراگیر"، چاپ اول، تهران، انتشارات کتاب نو
      3. ایشیکاوا کورو ،(1376)،"کنترل کیفیت فراگیر"، ترجمه احمد جواهریان، انتشارات ماد، چاپ اول،
      4. آقایی عبدالله،(1379)،" مدیریت کیفیت جامع: ریشه یابی واژه، تاریخچه، تعاریف و مفاهیم"، ماهنامه استاندارد، شماره 112
      5. آگوای،(1378) ،" آموزه های دکتر دمینگ"، ترجمه: م. تیموری،صص 88-66
      6. باران دوست رامبد ، رحمانی شادی ،(1382)،" بررسی رابطه تطبیقی مدیریت کیفیت جامع و سازمان یادگیرنده"، ماهنامه تدبیر، سال سیزدهم،شماره 134
      7. پاسوار محمدحسن، مشبکی اصغر،(1385)،" برنامه ریزی ملی با رویکرد مدیریت کیفیت جامع، فصلنامه پژوهشهای مدیریت در ایران"، دوره دهم، شماره اول، صص 89-67،
      8. تفرشی و همكاران ،(1381)،" نگرش نوین به نظریات سازمان و مدیریت در جهان امروز"، انتشارات فراشناخت اندیشه، صص 70-50
      9. جعفری مصطفی، اصولی حسین،(1379)، "مدیریت کیفیت فراگیر"، چاپ اول ا، انتشارات رسا، تهران

      قیمت فایل فقط 15,000 تومان

      خرید

      برچسب ها : مبانی نظری و پیشینه مدیریت كیفیت فراگیر و عملكرد مالی

    براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

    download (1)

    مبانی نظری و پیشینه مدیریت كیفیت جامع و رضایت مشتری
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : -1

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 125
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 12
  • باردید دیروز : 38
  • بازدید کننده دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 2155
  • بازدید کلی : 32136
  • کدهای اختصاصی